۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
 دولت ۱۴۰۰ در زمین تولید قدم بزند
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت ۱۴۰۰ در زمین تولید قدم بزند

حجت الاسلام موسوی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که دولت تشکیل شده در ۱۴۰۰، در میدان تولید قدم بگذارد و برنامه هایی خوب و مدون داشته باشد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک روز ۱۲ فروردین، اظهار کرد: ما باید روی پای خود ایستادن را تکرار کنیم؛ یعنی از منابع داخلی استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه در اختراعات و اکتشافات و سایر امور در کشور باید از ظرفیت های نخبگانی و داخلی بهره ببریم، تصریح کرد: اقتصاد ریاضتی نیست؛ بلکه بر اساس فرمایش حضرت آقا، مقاومتی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: این اقتصاد بر گرفته از اقتصادهای جهانی است که فرمایش رهبری، در دل تدابیر اقتصاد دانان خارجی گنجانده شده است.

وی افزود: ما بدین مسئله مهم توجه نمی کنیم و متاسفانه فقط با سر برگ اقتصاد مقاومتی سال را آغاز می کنیم ولی در عمل هیچ کاری از پیش نمی بریم.

حجت الاسلام موسوی گفت: دولت در زمینه منویات حضرت آقا، عمل نکرده است و این را بدون تعارف عرض می کنم و در نتیجه، مجلس در شعار سال ۱۴۰۰، که بسیار جالب و پر محتواست، [تلاش می کنیم].

وی جمله شعار سال را بسیار کامل برشمرد که سرمایه گذاری را در بر می گیرد که باید از آن ها حمایت صورت گیرد و هم قوه مقننه و قضائیه را در بر می گیرد.

حجت الاسلام موسوی در توضیح این مطلب گفت: تولید مختص سرمایه گذاران است و این سرمایه، وارد استان های مختلف می شود که باید از او حمایت صورت گرفته و زیر ساخت ها تامین گردد تا ضمانتی بر امنیتِ پول سرمایه گذاران باشد.

وی با بیان اینکه باید به سرمایه گذارا فهماند که از نظر قضایی برای آنان مشکلی پدید نمی آید و این افراد با سرمایه گذاریِ خود، در حقیقت مناطقی از کشور را متبرک کرده اند، ادامه داد: در حوزه پشتیبانی ها نیز دولت باید مواد اولیه کار تولیدی و سرمایه گذاری را از طریق بانک مرکزی فراهم آورد.

حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری کرد دولت تشکیل شده در ۱۴۰۰، در میدان تولید قدم بگذارد و برنامه هایی خوب و مدون داشته باشد.

کد خبر: ۸۱٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha