۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
مسئولان برای شتاب بخشی به رونق تولید تلاش کنند
استاندار آذربایجان شرقی:

مسئولان برای شتاب بخشی به رونق تولید تلاش کنند

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی رفع موانع تولید و برگزاری انتخابات را دو مسأله مهم تا پایان فعالیت دولت برشمرد و گفت: همه مسئولان باید برای شتاب بخشیدن به روند رونق تولید و تحقق شعار سال تلاش کنند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های آنان در یک سال گذشته، اظهار کرد: سال ۹۹، سخت‌ترین سال دولت بود و در این سال، علاوه بر تشدید تحریم‌های ظالمانه، با مشکلات ناشی از شیوع کرونا مواجه شدیم.

وی افزود: با وجود همه این مشکلات، روند توسعه در کل کشور از جمله استان ما متوقف نشده و با تلاش‌های مسئولان و همراهی مردم، امور کشور به خوبی مدیریت شده است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: افزایش تولید و صادرات، وصول بیش از ۱۰۰ درصدی مالیات، کاهش نرخ بیکاری و کسب رتبه دوم کشور از نظر توسعه واحدهای تولیدی از جمله دستاوردهای اقتصادی استان در شرایط اقتصادی کنونی است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار که عملکرد دوره دوم دولت را موفق‌تر و مهم‌تر از دوره نخست دانستند، گفت: با وجود اینکه در دوره نخست دولت، وضعیت خوبی از نظر اقتصادی ایجاد شد، اما دولت در دوره دوم خود با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد که اداره کشور در این شرایط، دستاورد بزرگی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که در چنین شرایط سختی توانسته‌ایم امور جامعه را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: کسانی که در این شرایط برای اداره امور تلاش می‌کنند، مسئولیت را به مفهوم واقعی پذیرفته‌اند و در این شرایط، تفاوتی نمی‌کند که چه مدت از عمر دولت باقی مانده است.

وی تأکید کرد: همه ما سرباز نظام هستیم و براساس تکلیف شرعی و اخلاقی زیر بار مسئولیت رفته‌ایم و براین اساس موظفیم تا آخرین لحظه مسئولیت، با جدیت برای پیشبرد امور تلاش کنیم.

پورمحمدی، با بیان اینکه انتخابات، یکی از دستاوردهای مهم نظام است، افزود: ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنی‌های استکبار، در سایه پشتیبانی مردم بوده و اگر این دستاورد بزرگ را از دست بدهیم همه چیز را از دست داده‌ایم.

کد خبر: ۸۱٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha