۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
نوروز ۱۴۰۰ آغازی دوباره در فعالیت صنعت گردشگری کشور است
معاون گردشگری کشور:

نوروز ۱۴۰۰ آغازی دوباره در فعالیت صنعت گردشگری کشور است

تبریز- معاون گردشگری کشور گفت: نوروز ۱۴۰۰ آغازی دوباره در فعالیت صنعت گردشگری کشور است.

به‌گزارش خبرنگار بازار، ولی تیموری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری گفت: امسال اقامت مسافران صرفاً در مراکز رسمی مقدور بود و ایجاد سفر ایمن هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ است.

وی با بیان اینکه شاهد تحقق سفر ایمن در آذربایجان شرقی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراکز اقامتی و گردشگری استان بودیم، ادامه داد: سفرهای نوروز امسال با همراهی و همکاری مردم و اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و تأسیسات گردشگری در حال انجام است.

معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون موردی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌ها و  ابتلای مسافرین در مراکز تحت نظر وزارت مربوطه اعلام نشده است، گفت: آذربایجان شرقی با اعمال کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و گردشگری خود و همچنین نظارت مستمر تا به امروز موفق عمل کرده است و توانسته شعار امسال ستاد خدمات سفر مبنی بر سفر مسئولانه و ایمن را محقق سازد.

تیموری سپس گفت: با توجه به اینکه عملکرد مراکز اقامتی رسمی به‌طور مستمر توسط اکیپ‌های نظارتی در حال رصد و رسیدگی است، لذا تنها مراکزی که اطمینان از اجرای کامل پروتکل‌ها برای مسافران و وزارت مربوطه حاصل می‌شود هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های رسمی است که امسال تنها مرکز اقامتی در راستای کاهش هرگونه احتمال شیوع بیماری در حین سفر محسوب می‌شوند.

معاون گردشگری کشور افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر با تلاش مجدانه و شبانه‌روزی درصدد اجرای ایمن سفرها و ایجاد امنیت خاطر برای مسافران و همچنین فعالان این حوزه بود که پس تحمل مشکلات عدیده سال گذشته بار دیگر به فعالیت پرداختند، در تلاش خواهیم بود تا با نظارت مستمر و فراهم‌سازی بستر لازم برای فعالیت فعالان این حوزه، گردشگری کشور را جانی دوباره ببخشیم.

کد خبر: ۸۱٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha