۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
یک بیت کوین، لامبورگینی یا بوگاتی!؟

یک بیت کوین، لامبورگینی یا بوگاتی!؟

بیت کوین تا پایان سال جاری به اندازه یک لامبورگینی و تا سال ۲۰۲۳ به اندازه یک بوگاتی ارزش دارد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، طبق گفته مدیر عامل شرکت کراکن، جاس پاول، پیش بینی های طولانی مدت قیمت بیت کوین بر مبنای دلار ناقص است. وی پیشنهاد می کند به دلیل تورم  پول فیات، بیت کوین را با ملاک قیمت خودروهای لوکس اندازه گیری کند.

پاول به سوال در مورد پیش بینی قیمت برای پایان سال ۲۰۲۱ به بلومبرگ گفت: به گمان من بیت کوین به بی نهایت می رود و درک آن مشکل است، زیرا من آن را بر مبنای دلار اندازه گیری می کنم.

او اقدامات جایگزینی را برای ارزیابی بیت کوین ارائه داد و ادعا کرد که ممکن است ارزش آن از قیمت فعلی یا یک BTC  برابر با تسلای مدل ۳، به یک بیت کوین معادل یک لامبو تا پایان سال و یک بیت کوین معادل یک بوگاتی تا سال ۲۰۲۳ برسد.

پاول گفت: در دنیای رمزارزها، به گمان من این اندازه گیری نوع دارایی ها در برابر بیت کوین راحت تر است، زیرا شما هرگز نمی دانید که دلار کجا قرار خواهد گرفت. در حال حاضر می تواند ۱۰ برابر دلار آمریکا وجود داشته باشد، بنابراین اندازه گیری بیت کوین در برابر دلار بسیار دشوار است.

تا پایان سال گذشته با یک بیت کوین می شد یک هوندا سیویک مدل جدید را خریداری کرد. ایلن ماسک، مدیر عامل تسلا، در این ماه گفت که خرید وسایل نقلیه این شرکت در ایالات متحده با استفاده از ارز رمزنگاری شده امکان پذیر است.

به گفته این تاجر، اکنون می توانید با بیت کوین، خودروی تسلا بخرید. تا اواخر امسال افراد خارج از ایالات متحده هم می توانند با بیت کوین خودروی تسلا خریداری کنند، بدون اینکه مشخص شود از کدام کشور هستند. بیت کوین ارزشمندترین ارزرمزنگاری شده در دنیا، از پایین ترین سطح هفته گذشته بازگشت و دوباره به مرز۶۰، ۰۰۰ دلار نزدیک می شود. روز چهارشنبه بیت کوین با ۵۷، ۹۱۹ دلار معامله شد.

کد خبر: ۸۱٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha