۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
افزایش ۱۱۲ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
مدیر شرکت نفت خراسان شمالی خبرداد:

افزایش ۱۱۲ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

بجنورد- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش ۱۱۲درصدی مصرف بنزین و نفت گاز در درایام تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری از افزایش مصرف بنزین با وجود تشدید بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای رفت و آمد،‌اظهارداشت: مصرف بنزین از۲۸ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه  ۱۱۲درصد و نفتگاز ۴۷درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مصرف بنزین  باوجود شیوع کرونا افزایش یافته،‌ گفت: میزان مصرف در روزهای مختلف متفاوت است و افزایش مصرف بین ۲۹ تا ۱۶۳ درصد در نوسان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان مصرف بنزین به طور میانگین به حدود ۷۲۰ هزار لیتر در روز بوده و درسی ام اسفندماه تا یک میلیون لیتر در روز افزایش یافت.

شکوری افزود: علت افزایش مصرف بنزین بیانگر افزایش تردد با وسایل نقلیه بوده و ازهم استانی های عزیز درخواست میشود با ماندن در خانه و کاستن از ترددها شاهد کاهش وازبین بردن بیماری کرونا باشیم.

وی به فعالیت ۴۹ جایگاه پمپ بنزین و ۲۹ جایگاه سوخت سی ان جی در سطح استان اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی در استان دارای سه ناحیه است که این نواحی به شهروندان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند

کد خبر: ۸۱٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha