۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
یک هزار و ۲۵۷  فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در زنجان صادر شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان:

یک هزار و ۲۵۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در زنجان صادر شد

زنجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان از صدور یک هزار و ۲۵۷ فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۵ فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع‌دستی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنکی زنجان، امیر ارجمند گفت: طی سال گذشته تعداد یک هزار و ۲۵۷ فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۵ فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع‌دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع‌دستی بوده‌اند صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای یک‌رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: متقاضیان در سال ۹۹ پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در حوزه­های صنایع دستی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها می‌شوند.

ارجمند تاکید کرد: ۵۵ رشته صنایع‌دستی در زنجان وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته‌های موردعلاقه خود می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم وارد فضای کسب‌وکار با کمترین سرمایه‌گذاری شوند.

کد خبر: ۸۱٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha