۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد

زاهدان- فاضلی، نماینده مردم سراوان،سیب و سوران و گلشن در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان با داشتن توانمندی های تولید، منابع بی شمار و نیروی انسانی توانمند، ظرفیت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد.

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با داشتن منابع سود آور طبیعی از جمله معادن، ظرفیتهای بالایی برای ایحاد صنایع مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه راه های کسب درآمد در استان سیستان و بلوچستان بر تولید و تجارت استوار است، افزود: با بهره برداری از منابع موجود می توان صد ها واحد تولیدی در استان راه اندازی کرد و با تولید انبوه تحریم هارا خنثی کرد.

نماینده مردم سراوان،سیب و سوران و گلشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، با تولید انبوه می توان از ظرفیت نیروی انسانی هم بهره برداری کرد، گفت: در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان جمعیتی ۳۰۰ میلیون نفری زندگی می کنند که می توانند مشتریان تجار سیستان و بلوچستان باشند.

وی با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت های تجاری استان سیستان و بلوچستان گفت: اقلیم مناسب کشت محصولات سود آور صادراتی (خرما،مرکبات، موز ،انبه ) از جمله ظرفیت های استان است که می طلبد مسئولان بسترهای لازم را برای بهره برداری ازاین  ظرفیت ها فراهم کنند.

کد خبر: ۸۱٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha