۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
 ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۳۶ درصد تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی فعال هستند، گفت: در این میان ۲۱۷ تعاونی در بخش خدمات و ۱۵۶ تعاونی هم در بخش صنعت فعال است. 

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه‌اندازی شده است، گفت: در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی عملکرد خوبی دارند. 

وی با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد، اظهار کرد: در این میان قبل از کرونا صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی در استان ۱۶ میلیون دلار بود که با شیوع بیماری کرونا صادرات شرکتهای تعاونی کاهش یافته و به کمتر از ۱۴ میلیون دلار رسیده است ولی در سالجاری افزایش می یابد.  

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان بر لزوم تقویت شرکت‌های تعاونی در استان تاکید کرد و یاد آور شد: امیدواریم با ریشه‌کنی بیماری کرونا شاهد افزایش صادرات کالا توسط شرکت‌های تعاونی در استان باشیم و در سالجاری صادرات کالا توسط شرکت‌های تعاونی افزایش می یابد. 

یوسفی با بیان اینکه تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می شود،ابراز کرد: تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است.

وی با بیان اینکه ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی اسـت،گفت: در این میان ۲۱۷ تعاونی در بخش خدمات و ۱۵۶ تعاونی هم در بخش صنعت فعال است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: در سالجاری بر تعداد تعاونی‌ها در استان افزوده می شود. 

کد خبر: ۸۰٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha