۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
جایگاه خوب زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جایگاه خوب زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی

زنجان-فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه استان در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور جایگاه خوبی دارد، گفت: رشد اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی باید در زندگی مردم به خوبی دیده شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به شعار سال «تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نسبت به مانع‌زدایی از فعالیت کار آفرینان وسرمایه گذاران برنامه ریزی لازم را کرده است. 

وی اظهار کرد: تولید می‌تواند اشتغال ثابت و پایداری را ایجاد کرده و مانع از تورم در کشور شده و سرمایه‌ها را به سمت جایگاه تولید سوق دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز به دنبال استفاده از تجربیات سال‌های گذشته هستیم و در این میان حمایت‌ها و ایجاد مشوق‌ها برای سرمایه‌گذاران، ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مورد تاکید است. 

فغفوری با بیان اینکه مشکلات طی سال گذشته در هر دستگاه مرتبطی با حوزه سرمایه‌گذاری مشخص شده و برای همه آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد،ابراز کرد: در سال جاری بیشترین توقع برای تحقق شعار سال از بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور جایگاه خوبی دارد،گفت: رشد اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی باید در زندگی مردم به خوبی دیده شود و زنجان رتبه سوم سرمایه گذاری در سطح کشور را دارد. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در حوزه قوه مجریه و دستگاه‌های اجرایی انجام شود، این است که بر اساس تجربیات سال گذشته، این موانع در بخش‌های مختلف احصا شود.

کد خبر: ۸۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha