۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
 ۹۵ هزار مترمربع زمین برای احداث مسکن ملی در ایلام اختصاص یافت
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۹۵ هزار مترمربع زمین برای احداث مسکن ملی در ایلام اختصاص یافت

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از اختصاص ۹۵ هزار مترمربع زمین در ۱۴ نقطه شهر ایلام برای احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری در بازدید از محل احداث مسکن های ملی در مرکز استان از اختصاص ۹۵ هزار مترمربع زمین در ۱۴ نقطه شهر ایلام برای احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.

وی گفت: در استان ایلام  برنامه ریزی برای احداث ۱۰ هزار و ۵۳۰  واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده که اکثر متقاضیان برای شهر ایلام ثبت نام کرده اند.

بهادری تصریح کرد: تعداد کل متقاضیان مسکن در طرح مذکور در سطح استان ۱۶ هزار و ۵۱۵ مورد است که پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط برای تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند که تا کنون نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ نفر از اشخاص واجد شرایط مبلغ آوره اولیه را واریز کرده اند.

وی افزود: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده  استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود.

کد خبر: ۸۰٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha