۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
ماهانه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح چهاربانده پارس‌آباد - اردبیل اختصاص می‌یابد
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

ماهانه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح چهاربانده پارس‌آباد - اردبیل اختصاص می‌یابد

اردبیل- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: هر ماه نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان پول واریزی برای اجرای طرح چهاربانده پارس‌آباد - اردبیل است که در روز عید نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان به پیمانکار مربوطه واریزپرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده صبح سه‌شنبه در بازدید از برخی پروژه‌های شهرستان پارس آباد اظهار داشت: شهر پارس‌آباد قدمت چندین دهه‌ای داشته و این وضعیت کنونی مورد قبول مردم و بنده نیست.

نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق وعده‌های داده شده و خروج مغان از بن بست تاریخی شب و روز باید کار کنیم و نباید در این مسیر لحظه‌ای خسته شویم.

وی در خصوص وضعیت راه‌های مواصلاتی منطقه گفت: برای اخذ ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه برای چهاربانده شدن راه پارس‌آباد به اردبیل تلاش‌های بسیاری شد و کارشکنی مربوط به عدم ارسال کاربرگ مربوطه خنثی شده و خوشبختانه اکنون این جاده در ردیف بودجه ملی قرار گرفته و هر ماه نزدیک ۱۵ میلیارد تومان پول واریزی برای اجرای این طرح است که در روز عید نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان به پیمانکار مربوطه واریز شد.

وی با بیان اینکه در بحث جاده پارس‌آباد به سر بند نیز تمامی مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و پروژه در حال انجام است، بر تلاش و همت همگانی برای به سرانجام رساندن این پروژه مهم و حیاتی تاکید کرد.

جهانگیرزاده گفت: انتظار داریم تقسیم عادلانه تخت‌های بیمارستان برای استان محقق شده و در راستای احقاق حق مردم آماده هر گونه فداکاری هستیم.

وی با بیان اینکه شرعاً و عرفاً مسئولیت مردم را بر عهده داریم و مجبور به گفتن برخی مسایل هستیم به عنوان مثال شهرستان پارس‌آباد با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت با پنج نفر نیروی تربیت بدنی اداره می‌شود و شهرستان دیگر با یک سوم جمعیت با ۱۲ نفر، از برخی ناملایمات موجود گلایه نمود.

جهانگیرزاده گفت: در مورد بارانداز ریلی زمین برای اجرای طرح ظرف دو ماه آینده آماده می‌شود و سی تی اسکن بیله سوار و سونوگرافی آصلاندوز در دست اجراست.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه پایاب سد خداآفرین گفت: در بحث پایاب سد خداآفرین ۹۳ درصد در سد قیز قلعه سی و کانال انحرافی پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم و تلاش برای اتمام این طرح از حوزه آذربایجان شرقی به شدت در حال پیگیری است.

کد خبر: ۸۰٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha