۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
اجلاسیه‌ای جهت پیگیری مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود
عضو هیات رئیسه مجلس در دیدار با معاون وزیر صمت:

اجلاسیه‌ای جهت پیگیری مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود

موسوی لارگانی، عضو هیات رئیسه مجلس بر تسریع رفع موانع جهش تولید و برنامه‌های عمرانی و صنعتی در سال ۱۴۰۰ با انسجام بیشتر پروژه‌ها و برنامه‌های تکمیل فازهای عمرانی و بهره برداری مربوط به شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خواستار اهتمام جدی جهت رسیدگی به مشکلات و موانع کارآفرینان در جهت پیگیری منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، شد.

در این جلسه که با حضور علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صورت گرفت، ضمن پیگیری مشکلات و مسائل کارآفرینان کشور و صنایع کوچک و شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان، به موضوعات و دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه و افزایش سرعت پیشرفت پروژه های زیربنایی در بخش شهرک های صنعتی پرداخته شد.

همچنین با پیشنهاد موسوی لارگانی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس مقرر شد در ابتدای سال ۱۴۰۰ اجلاسیه در جهت پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برنامه های راهبردی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و پیگیری مستقیم مشکلات و معضلات توسعه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی حوزه های انتخابیه نمایندگان مجلس، با حضور مدیران عامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کلیه استان ها و نمایندگان مردم در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

هدف از برگزاری این اجلاسیه سرعت بخشی به رفع موانع جهش تولید و برنامه های توسعه ای و عمرانی صنعتی در سال ۱۴۰۰ به شیوه ای چابک تر و با انسجام بیشتر پروژه ها و برنامه های تکمیل فازهای عمرانی و بهره برداری مربوط به شهرک های صنعتی در سراسر کشور در جهت ارتقا خدمات رسانی به کارآفرینان کشور، خواهد بود.

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز با تاکید بر اهمیت و نقش حمایت های مجلس شورای اسلامی از صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از همکاری با فراکسیون کارآفرینان مجلس و سایر کمیسیون ها و فراکسیون های صنعتی و اقتصادی برای راهبری و شتاب دهی به برنامه های مهم پشتیبانی و مانع زدایی در بخش صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استقبال کرد.

کد خبر: ۸۰٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha