۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
خبرهای صنعتی خوبی در اردیبهشت ماه در راه است
معاون پارلمانی وزارت صمت:

خبرهای صنعتی خوبی در اردیبهشت ماه در راه است

بهشهر- معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه برای حمایت از تولید، مانع زدایی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد دامادی عصر یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی شرق استان مازندران در بهشهر با اشاره به شعار سال جاری، تحقق شعار سال جاری و حمایت از تولیدکنندگان را امری ضروری دانست و افزود: برای حمایت از تولید باید با قدرت وارد میدان عمل شد.

وی با اشاره به اینکه مجلس سعی می کند با حذف قوانین مزاحم از بخش صنعت حمایت و گره گشایی کند، نامگذاری سال جاری به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را در راستای جهش و رونق تولید بسیار مهم و اساسی بیان کرد.

وی با تاکید براینکه برای جهش تولید همه بخش ها باید وارد عمل شود، تصریح کرد: شناسایی نقاط قوت و رفع موانع و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل برای تحقق تولید امری بسیار مهم است.

دامادی  توجه به صنایع دانش بنیان و بهره گیری از توانمندی مهندسان داخلی را از دیگر الزامات تحقق شعار سال ذکر کرد و گفت: وزارت صمت با همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، مانع زدایی از تولید را در دستور کار قرار داده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت یادآور شد: خبرهای خوب و خوشی از بخش صنعت در ماه اردیبهشت ماه در راه است.

کد خبر: ۸۰٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha