۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
سمنان شرایط پذیرش مسافران نوروزی را ندارد/ کرونا عامل این تصمیم
استاندار سمنان:

سمنان شرایط پذیرش مسافران نوروزی را ندارد/ کرونا عامل این تصمیم

سمنان - استاندار سمنان گفت: علی رغم تمام تلاش‌هایی که نهادهای اداری و دولتی و خدماتی صورت داده و زیرساخت‌هایی که فراهم شده متاسفانه استان شرایط پذیرش مسافران نوروزی را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌رضا آشناگر ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه مسافران در نوروز پیش رو به دلیل شیوع کرونا از خانه هایشان بیرون نیایند، بیان کرد: سمنان در نوروز ۹۹ شرایط پذیرایی مسافران نوروزی را ندارد.

وی با بیان اینکه این تصمیم علی رغم تمام تمهیدات و تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد خدامت سفر گرفته شده است، افزود: آمادگی همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی سمنان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۹در استان وجود دارد اما متاسفانه شیوع کرونا سبب شد تا نتوانیم پذیرای مسافران باشیم که البته تلاش مسئولان در این حوزه قابل تقدیر است.

استاندار سمنان بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم تا از مسافرت به استان در نوروز ۹۹ پرهیز کنند تا خدایی ناکرده دچار مشکل نشوند.

آشناگر افزود: استان سمنان دارای ظرفیت‌های گردشگری ویژه ای است که امیدواریم با شکست دادن کرونا در سایه همدلی و همراهی تمام ملت و مسئولان، شاهد رونق گردشگری در سطح استان باشیم.

وی گفت: استان سمنان به دلیل مجاورت با هفت استان، قرارگیری در چهار راه شمال‌شرق ایران و همچنین قرار گیری در محل تلاقی دو کریدور شمال- جنوب و شرق - غرب بسیار در معرض آلودگی است.

کد خبر: ۸٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha