۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
صف‌های خرید گوشت مرغ برچیده می‌شود
نماینده آذربایجان شرقی در اتاق اصناف ایران:

صف‌های خرید گوشت مرغ برچیده می‌شود

اهر- محمدیان، نماینده آذربایجان شرقی در اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ۱۰ تُن گوشت گرم مرغ وارد بازار اهر شد گفت: صف‌های خرید گوشت مرغ برچیده می‌شوند.

کریم محمدیان در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: در راستای تأمین گوشت گرم مرغ شهروندان اهری، با پیگیری مستقیم فرماندار اهر نظارت بر نحوه تولید و توزیع گوشت مرغ در اهر تشدید شد.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان اهر ادامه داد: روز شنبه۱۰ تُن گوشت مرغ وارد چرخه توزیع شد، این در حالی بود صف برای خرید گوشت مرغ نداشتیم و با کاهش تقاضا روبرو شدیم.

محمدیان افزود: همچنین برای روزهای آینده نیز از نظر تأمین گوشت مرغ هیچ‌گونه کمبودی نداریم و نهادهای نظارتی از جمله شخص فرماندار، بازرسان اتاق اصناف، اداره صمت، سپاه و ... پای‌کار هستند.

نماینده آذربایجان شرقی در اتاق اصناف ایران ابراز داشت: هر کیلو گوشت گرم مرغ در بازار اهر ۲۳۵۰۰۰ ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. خوشبختانه روند توزیع گوشت مرغ بهبود یافته؛ شاید در شهرستان‌های دیگر از نظر تأمین گوشت مرغ مشکلاتی وجود داشته باشد، اما با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی گوشت مرغ مورد نیاز مردم اهر تأمین و به وفور در بازار موجود است.

محمدیان با بیان اینکه هر کیلو قند سهمیه‌ای در بازار اهر ۹۸۰۰۰ ریال توزیع می‌شود، گفت: در راستای تنظیم بازار ۳۰۶ تُن سهمیه قند برای شهرستان اهر در نظر گرفته شده است و از این میزان حدود ۳۵ تُن را توزیع کرده‌ایم و از فردا مابقی سهمیه قند را توزیع می‌کنیم.

کد خبر: ۸۰٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha