۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
هم‌افزایی و تعامل بین بخشی از ضروریات رفع موانع تولید است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

هم‌افزایی و تعامل بین بخشی از ضروریات رفع موانع تولید است

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه هم‌افزایی و تعامل بین بخشی از ضروریات رفع موانع تولید است، گفت: شعار سال رهبری خط مشی سالانه نظام اسلامی است.

علی اکبر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری به این نتیجه رسیدند که در دنیا هیچ نظامی بدون برنامه توفیق پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: نزدیک به یک دهه است که مقام معظم رهبری، محور شعار سال را وضعیت‌ عمومی کشور و مساله اقتصاد انتخاب می‌کنند، پیوستگی شعارهای سال بر مدار اقتصاد و تولید نشان از توجه ویژه ایشان به مساله تولید و اقتصاد کشور است.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نام‌هایی از جمله تولید داخلی، رفع موانع تولید، حمایت از تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مطرح کردند که نشان از اهمیت تولید داخلی و پیشران بودن این موضوع در رابطه با سایر موضوع‌های کشور دارد.

بسطامی، هم‌افزایی و تعامل بین بخشی را از ضروریات رفع موانع تولید برشمرد و تصریح کرد: در برخی موارد شاهد اقدامات موازی و یا تک‌روی در حوزه مسائل اقتصادی هستیم که این موضوع نیز نقش مخربی دارد و می‌طلبد تعاملات و هم‌افزایی‌ها تقویت شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار عنوان کردند و خواستار توجه مجلس به سه مقوله مهم اقتصاد، فرهنگ و اقشار آسیب پذیر جامعه شدند بنابراین در واقع همه این مسائل باید در راستای اجرای کارها و پروژه های بزرگ و تولید تحقق پیدا کند.

بسطامی تاکید کرد: وزارتخانه هایی چون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سایر ارگان هایی که به نحوی کار تولید و جهش تولید را دنبال می کنند باید در حقیقت ملموس تر از گذشته برای تحقق بخشیدن به شعار سال رهبر معظم انقلاب پای کار باشند.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم نیز در تلاش است تا اعتبارات زیادی در حوزه تولید، اشتغال، کشاورزی و محرومیت زدایی به استان تخصیص داده شود و در این راستا نیز اعتبارات خوبی برای استان در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ و پیش بینی شده است.

کد خبر: ۸۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha