۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
وزن غالب شعار سال به مسئولان سه قوه بازمی‌گردد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

وزن غالب شعار سال به مسئولان سه قوه بازمی‌گردد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شعار امسال دو نکته مهم در خصوص تولید دیده می‌شود که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و باید پشتیبانی و مانع‌زدایی شود، گفت: وزن غالب این شعار به مسئولان سه قوه بازمی‌گردد. 

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خیلی از مشکلات اقتصادی کشور با تولید قابل رفع است،گفت: به همین خاطر موضوع تولید، نقطه کلیدی شعارهای سال مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر بوده که اگر به این موضوع توجه جدی داشته باشیم و آن را به خوبی عملیاتی کنیم، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شعار امسال دو نکته مهم در خصوص تولید دیده می‌شود که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و باید پشتیبانی و مانع‌زدایی شود، اظهار کرد: وزن غالب این شعار به مسئولان سه قوه بازمی‌گردد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع باید با سیاست‌گذاری، نظارت و قانون‌گذاری درست نسبت به پشتیبانی و مانع‌زدایی اقدام شود.

طاهری با بیان اینکه برای اولین ‌بار در هدفمندی یارانه‌ها که بیشترین پول‌پاشی را داشتیم، ۳۲ هزار میلیارد تومان برای تولید و اشتغال‌زایی در نظر گرفتیم که باید در هفت مورد برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شود،تاکید کرد:  در سال جاری شعار سال باید با مدیریت و برنامه ریزی درست و کارشناسی شده محقق شود. 

وی ابراز داشت: در سال جاری باید برای تحقق شعار حمایت  لازم از بخش خصوصی و سرمایه گذاران با قوت بیشتری انجام شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: شعار امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملا محقق شود تا شاهد افزایش تولید و توسعه اشتغال در استان باشیم. 

کد خبر: ۸۰٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha