۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
مجوز سرمایه گذاری ۷۲ اسکله گردشگری در مازندران صادر شد
معاون استاندار مازندران:

مجوز سرمایه گذاری ۷۲ اسکله گردشگری در مازندران صادر شد

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از صدور مجوز سرمایه گذاری و ساخت ۷۲ اسکله گردشگری دریایی در استان خبر داد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار بومگردی، طبیعت گردی و گردشگری دریایی را از ظرفیت های مازندران بیان کرد و گفت: ۱۷۵ نقطه برای احداث اسکله های گردشگری شناسایی شد و ۱۹ واحد مربوط به شهرداری ها می شود.

خیریان پور با بیان اینکه تاکنون ۷۲ مجوز برای اسکله های گردشگری صادر شده است، خواستار تعیین تکلیف و تعیین رویه مناسب برای تسهیل در سرمایه گذاری در این بخش شد.

معاون استان مازندران اراضی پیرامونی سدها و رودخانه ها را برای اجرای طرح های گردشگری مناسب دانست و خواستار شناسایی این اراضی برای اجرای طرح های گردشگری و اشتغالزایی شد.

وی یادآور شد: همچنین توافقی بین وزیر نیرو و گردشگری در حوزه گردشگری برای بهره گیری از ظرفیت آب بندان ها امضاء شد که برای اجرایی شدن این توافق نیازمند حمایت و برنامه ریزی و رفع موانع فراروی هستیم.

خیریان پور همجواری با کشورهای اوراسیا ودریای خزر، فعال سازی دیپلماسی اقتصادی را از جمله سیاست ها ذکر کرد و گفت: چهار پایانه صادراتی در استان در دست ساخت است که با تکمیل آن می توان دیپلماسی اقتصادی را گسترش داد.

کد خبر: ۸۰٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha