۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
قابلیت پیش نویس کردن استوری اینستاگرام در راه است

قابلیت پیش نویس کردن استوری اینستاگرام در راه است

اینستاگرام عنوان کرده است به زودی ویژگی جدیدی را ارائه کند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن استوری‌های ناتمام را در پیش‌نویس ذخیره کنند.

بازار؛ گروه فناوری ارتباطات:  اینستاگرام اعلام کرده است که به زودی امکان ذخیره استوری پیش نویس برای کاربران فعال خواهد شد. این امکان توسط رئیس اینستاگرام، آدام موسری تایید شده اما اطلاعات دقیق تری اعلام نشده است.

به کمک این ویژگی وقتی کاربر می‌خواهد استوری ارسال کند، دکمه Back را انتخاب کند، به عنوان Discard Media پنجره ای برای او باز خواهد شد که گزینه جدید Save Draft به گزینه‌های Cancel و Discard اضافه می‌شود. اما اکنون فقط دو گزینه Keep و Discard فعال هستند.
با این گزینه، کاربران استوری خود را با عنوان Save Draft ذخیره کرده تا بعد از طریق قسمت درفت و گزینه Compose بتوانند از آنها استفاده کنند. زیر نویس گذاری خودکار استوری‌ها، قابلیت دیگریست که قرار است به این محیط اضافه شود. همچنین این شبکه اجتماعی در حال آزمایش محیطی امن تر برای کودکان زیر ۱۳ سال است تا بتواند محیطی سالم را برای آنها فراهم کند.

اینستاگرام در حالی اعلام کرده است که این ویژگی در حال انجام است که تصاویری از این قابلیت در اینترنت مشاهده شده است. طبق این تصاویر اینستاگرام در حال کار روی یک پاپ اپ جدید است که کاربران به کمک آن می‌توانند استوری‌های خود را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنند با آن‌ها را کنار گذاشته و استوری جدیدی را شروع کنند.

اینستاگرام با انتشار توییتی در حساب رسمی با اعلام این ویژگی عنوان کرده است : «اتفاقات جدیدی در راه است که به زودی می‌توانید این استوری‌ها را در پیش‌نویس ذخیره داشته باشید.»

یکی دیگر از قابلیت‌های اینستاگرام اضافه شدن برچسب برای پست‌هایی است که به وسیله فالوورها در استوری‌های خود دوباره به اشتراک گذاشته می‌شوند. با هدف توضیح منبع این پست‌ها که از راه همه بخش‌های این برنامه مانند Rails و پست‌های صفحه اصلی در دسترس هستند.

تصاویر صفحه‌ای که از این ویژگی منتشر شده است نشان می‌دهد که اگر کاربری هنگام استوری گذاشتن پشیمان شود و صفحه را ببندد، اینستاگرام پیامی را برای کاربر می‌فرستد که سه گزینه به او می‌دهد.

آپشن اول به کاربران این اجازه را می‌دهد که استوری را کنار بگذارند و با یک استوری جدید شروع کنند. با این کار همه ویرایش‌های قبلی که ایجاد می‌شوند در استوری پاک می‌شوند و کاربر دیگر به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت.

آپشن دوم نیز به نام ذخیره پیش‌نویس وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که ویرایش‌های استوری خود را در پیش نویس ذخیره کنند. این استوری منتشر نمی‌شود.

آپشن سوم نیز لغو است که این پیام را رد می‌کند و برای کاربر این امکان را می‌دهد که دوباره به صفحه ساخت استوری برگردد. این دکمه در صورتی مفید خواهد بود که کاربر زمان کار روی یک داستان به اشتباه دکمه برگشت را زده باشد.

کد خبر: ۸۰٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha