۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
میزان تولید مرغ گرم متناسب با نیاز بازار لرستان نیست
رئیس سازمان صمت لرستان:

میزان تولید مرغ گرم متناسب با نیاز بازار لرستان نیست

لرستان- رئیس سازمان صمت لرستان گفت: میزان تولید مرغ گرم متناسب با نیاز بازار نیست و امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی بتواند مرغ مورد نیاز بازار را تامین کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت لرستان، بهزاد منصوری اظهار داشت: در حال حاضر میزان تولید مرغ گرم متناسب با نیاز بازار نیست اما امیدواریم که سازمان جهاد کشاورزی بتواند مرغ مورد نیاز بازار را تامین کند.

وی افزود: بر اساس توافقی که با سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفت مقرر شد مرغ گرم مورد نیاز بازار تامین گردد، انتظار می رود ظرف روزهای آینده میزان مرغ نیاز کلیه شهرستان های استان تامین شود تا با نظارت و توزیع به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: هدف از تمرکز در توزیع مرغ با توجه به محدودیت نیرو، نظارت بیشتر و دقیق تر بر عرضه بوده و برنامه کاری بر این اساس است که در صورت تامین مرغ مورد نیاز، در ۹۰ نقطه توزیع گوشت مرغ گرم صورت گیرد.

وی از تشکیل پرونده تخلف یک کشتارگاه خبر داد و گفت: در روزهای گذشته با یک واحد کشتارگاه مرغ که تعهدات خود را انجام نداده و از تحویل ۱۰ تن مرغ گرم مصرفی خودداری کرده بود، برخورد لازم صورت گرفت و پرونده تخلفاتی کشتارگاه موردنظر در حال انجام است.

کد خبر: ۸۰٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha