۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
 تولید دانش بنیان راهکار تحقق شعار سال است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

تولید دانش بنیان راهکار تحقق شعار سال است

ساری- زارعی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، رونق و پیشرفت تولید دانش بنیان را از جمله راهکارها برای تحقق شعار سال جاری بیان کرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: برای تحقق این شعار باید همه بخش های اجراایی، قضایی، نظارتی و تقنینی کشور وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر جهش تولید در حدود انتظارات نبوده و وظیفه ما این است که برای رفع موانع تولید تلاش های اساسی انجام دهیم.

وی افزود: برای رفع موانع تولید و حمایت از رونق و پیشرفت دانش بنیان باید گام برداریم و به مازندران به عنوان مادر امنیت غذایی در کشور توجه کنیم.

زارعی برنامه ریزی علمی و بهره گیری از مشورت نخبگان و روی کار آمدن دولت انقلابی و کارآمد را فصلی جدید برای توسعه ایران و استان بیان کرد و خواستار برنامه ریزی برای تحقق شعار سال شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تلاش برای رونق کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار و مولید و فعال کردن شهرک های صنعتی، جلوگیرری از تعطیلی و واگذاری شرکت های مهم به ویژه چوب و کاغذ را از جمله برنامه ها برشمرد.

زارعی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و خسارت ناشی از ساخت سد فینسک نیز باید مورد تاکید قرار گیرد.

کد خبر: ۸۰٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha