۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
بسیاری از قوانین برای تحقق شعار سال نیازمند بازنگری به نفع تولید هستند
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

بسیاری از قوانین برای تحقق شعار سال نیازمند بازنگری به نفع تولید هستند

‌خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم بازنگری بسیاری از قوانین مصوب مجلس به نفع تولید کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

تولید یکی از ارکان حیاتی استقلال، ثبات و امنیت کشورها و دارای تاثیرات مثبت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی است. تمرکز و توجه به مسائل ‌اقتصادی و بویژه تولید در سال‌های اخیر بعنوان محور نامگذاری‌ها توسط ‌رهبر انقلاب نشان از اهمیت و نقش وافر آن در اقتصاد ملی و پیشرفت ایران اسلامی دارد.

حرکت در مسیر پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید ممکن است سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشد.

در بخش نرم‌افزاری تاکنون قوانین متعددی در این خصوص تصویب شده که ‌مجلس یازدهم جهت حمایت موثر از صنایع، کارگاه‌ها و کسب ‌و کارها این قوانین را مورد اصلاح و بازنگری قرار خواهد داد.

قوانینی چون قانون کار، قانون بهبود مستمر محیط کسب‌ و کار، قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، قانون صادرات و واردات، قانون بخش تعاون، قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر از جمله مواردی هستند که نیازمند بازنگری به نفع تولید و ‌ اشتغال هستند.

کد خبر: ۸۰٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha