۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
قطار شهری همدان امسال اجرایی خواهد شد
رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس :

قطار شهری همدان امسال اجرایی خواهد شد

همدان - حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قطار شهری همدان پس از پیگیری های متعدد و مستمر امسال اجرایی خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بعد از پیگیری های متعدد موضوع قطار شهری همدان و مراحلی که طی کرد موفق شدیم در سال ۹۹ این پروژه را در جدول شماره ۲۰ بودجه قرار دهیم، گفت: اجرای این پروژه در مجلس مصوب شد و کارهای مطالعاتی آن انجام می شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت این پروژه را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جدول شماره ۱۹ خود به عنوان پروژه ای که ماده ۲۳ را طی کرده درج کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار شهری همدان در پیوست یک بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفت و سازمان اجرا کننده آن شهرداری همدان انتخاب شد.

وی بابیان اینکه با این حرکت و قرار گرفتن پروژه در پیوست شماره یک بودجه اجرای آن قطعی شد؛ گفت: پیوست شماره یک بودجه عالی ترین جایگاه پروژه‌های عمرانی در لوایح بودجه است که اجرای آن ۱۰۰ درصد قطعی است و در سال ۱۴۰۰ باید شاهد اجرای قطار شهری همدان توسط شهرداری همدان باشیم.

حاجی بابایی از کسانی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: پروژه قطار شهری همدان مهم است و بزرگترین و مهمترین پروژه تاریخ همدان محسوب می شود که قانونی شد و در سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۸۰٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha