۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
۸۸ پروژه اقتصادی نیمه تمام امسال در گیلان بهره برداری می شود
معاون استانداری گیلان:

۸۸ پروژه اقتصادی نیمه تمام امسال در گیلان بهره برداری می شود

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران شمار پروژه های نیمه تمام را ۸۸ طرح اعلام کرد و گفت: این طرح ها امسال بهره برداری می شوند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، آرش فرزام صفت در گفتگویی اظهار داشت: ۱۹۸ پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد از سال ۱۳۹۸ شناسایی شد که از این تعداد ۱۱۰ پروژه تا کنون به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، تعدادی از آن‌ها با مشکلاتی در حوزه مجوز و زیرساخت‌ها مواجه بودند و شماری هم در اخذ تسهیلات از بانک‌ها مشکلاتی داشتند که در مجموع ۷۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز ۱۹۸ پروژه تأمین شد که این پروژه‌ها دسته‌بندی و به سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی شده اند.

 به گفته فرزام صفت؛ برخی از پروژه‌های مذکور با سرمایه شخصی به بهره‌برداری رسیدند و بخشی از آن‌ها نیز از تسهیلات بانکی بهره‌مند شده و پروانه بهره‌برداری اخذ کرده اند.

 وی با اشاره به وجود ۸۸ پروژه نیمه تمام باقی مانده از مجموع  ۱۹۸ پروژه شناسایی شده افزود: با توجه به اینکه این واحدهای نیمه تمام باقی مانده نیز طی این مدت در حال تکمیل بوده اند، تعدادی از آنها به پیشرفت بالای ۶۰ درصد رسیده اند که آنها  نیز امسال می توانند تکمیل و بهره برداری شوند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان به اقدامات انجام شده در جهت بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید نیز اشاره و اضافه کرد: با برگزاری کارگروه هایی همچون رفع موانع تولید و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی،  سال گذشته ۴۵۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.

کد خبر: ۸۰٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha