۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
تشکیل ۲۸ میلیارد ریال پرونده تخلف از ابتدای طرح نظارتی نوروز در خراسان جنوبی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

تشکیل ۲۸ میلیارد ریال پرونده تخلف از ابتدای طرح نظارتی نوروز در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال پرونده تخلف در سطح استان تشکیل شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان جنوبی؛ عباس جرجانی با بیان اینکه در این مدت ۱۲ هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی در استان انجام شده است، افزود: ۴۳۶ مورد پرونده تخلف در این مدت تشکیل شده که جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است‌.

وی تعداد گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۲۴ را از ابتدای سالجاری تا ۲۹ اسفندماه، ۱۹ هزار و ۴۸۵ مورد اعلام کرد و افزود: در این مدت مجموعاً ۲۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۴۰۷ هزار ریال به شاکیان پرونده‌های تخلف بازگشت داده شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ تیم بازرسی سازمان صمت بر شبکه توزیع کالا و خدمات استان در ۲ شیفت صبح و عصر نظارت دارند و ستاد خبری نیز در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تشدید نظارت ها تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد و هم استانی های ارجمند می توانند هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و عدم درج قیمت، کم فروشی، عدم صدور صورتحساب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و ... را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر: ۸۰٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha