۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
۳۴۱ مورد بازرسی از  تاسیسات گردشگری کردستان انجام شد
مدیرکل میراث فرهنگی کردستان:

۳۴۱ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری کردستان انجام شد

سنندج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ۳۴۱ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری استان توسط ۱۲ تیم نظارتی از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون انجام شده است.

‍ یعقوب گویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی  ۲۴  نفر از همکاران این اداره‌کل در قالب ۱۲ تیم، کار نظارت را انجام می دهند. 

وی  با اعلام اینکه طی سه  روز گذشته بیش از ۳۴۱ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است،  افزود: نظارت بر عملکرد تاسیسات مجاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن در دستور کار این تیم‌های نظارتی قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با تاکید بر اینکه، اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجاز است، اظهار داشت: هرگونه اقامت در مدارس، پارک‌ها، چادر و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است.

گویلیان یادآور شد: تیم نظارت در سطح استان با بازدیدهای شبانه‌روزی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با فعالیت اماکن غیر مجاز برخورد خواهند کرد.

وی اظهارداشت: همچنین با همکاری شهرداری‌های سطح استان از اقامت و برپایی چادر در پارک‌ها و سایر اماکن عمومی ممانعت به عمل آمد.

کد خبر: ۸۰٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha