۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در لرستان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت لرستان:

روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در لرستان توزیع می‌شود

لرستان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در روزهای تعطیل نوروز ۱۴۰۰ روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان، بهزاد منصوری اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال کشتارگاه‌ها تا سوم فروردین تعطیل هستند به منظور رفع مشکل کمبود مرغ به طور میانگین روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

وی افزود: سهمیه مرغ منجمد لرستان ۲۴۰ تن بود که در روزهای پایانی سال ۹۹ بر اساس سرانه جمعیتی بین شهرستان‌ها تقسیم و توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: علاوه بر این میزان توزیع شده با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان صمت استان مقدار۵۰ تن دیگر مرغ منجمد در اولین روز سال ۱۴۰۰ تامین شده که با وجود همه مشکلات از جمله تعطیلی بانکها برای پرداخت پول و تهیه خودروی مخصوص حمل مرغ منجمد و.... به تدریج جذب و روزانه به طور ۱۰ الی ۱۵ تن در چهار نقطه شهر خرم‌آباد توزیع میگردد.

وی بیان کرد: کشتارگاه های مرغ روز سوم سال جدید تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صمت بر اساس یک برنامه ریزی مدون اقدام به کشتار مرغ خواهند کرد و امیدواریم با تدابیری که به این منظور اتخاذ شده همچنین تلاش های شبانه روزی همکاران در سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرآیند توزیع مرغ حالت عادی به خود بگیرد.

منصوری گفت: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مردم به اندازه نیاز خود اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر: ۸۰٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha