۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تاکید وزیر اقتصاد بر بسیج همه قوا برای تحقق شعار سال

تاکید وزیر اقتصاد بر بسیج همه قوا برای تحقق شعار سال

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی بر بسیج همه قوای حاکمیت و حتی مشارکت مردم و بخش خصوصی برای تحقق اهداف شعار امسال تاکید کرد.

به گزارش بازار، فرهاد دژپسند پس از جلسه مدیران این وزارتخانه که به منظور برنامه ریزی برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: بخش خصوصی برای قدردانی از این شعار رهبر معظم انقلاب؛ در پی بهبود کیفیت و ارزان کردن تولید کالاها برآید.

وی افزود: مردم هم باید در خرید و مصرف، استفاده از تولیدات داخلی را ترجیح دهند، زیرا این موضوع به رونق تولید داخلی کمک می‌کند.

دژپسند نقش حکومت را، ضرورت تسهیل و زمینه سازی به منظور روان کردن فعالیت تولید کنندگان دانست و گفت: در میان قوای سه گانه، قوه مجریه وسط میدان است و مسئولیت بزرگی در این زمینه بر عهده دارد.

وزیر اقتصاد افزود: در قوه مجریه نیز دستگاه‌های متعددی این وظیفه را بر عهده دارند، اما این وزارتخانه در چارچوب مأموریت‌های محوله، در این عرصه می‌تواند نقش قابل توجهی داشته باشد.

وی همچنین گفت: به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم در جلسه‌ای با حضور معاونان وزارت اقتصاد و نیز مسئولان سازمان‌های تابعه، برای تحقق شعار سال برنامه‌ای تدوین کنیم.

کد خبر: ۸۰٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha