۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تنظیم بازار مرغ تاکید کرد
در گفتگو با بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تنظیم بازار مرغ تاکید کرد

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال با توجه به افزایش قیمت محصولات دانه های روغنی شاهد کشت این ارقام در استان خواهیم بود.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش قیمت دانه های روغنی در استان پیش کرد در سال جاری شاهد رشد کشت ارقام دانه های روغنی نظیر سویا و کلزا در استان باشیم.

وی با اظهار اینکه سال قبل بیش از هشت هزار هکتار از اراضی استان به زیر کشت کلزا رفته است، افزود: افزایش قیمت خرید تضمینی در رشد سطح کشت این محصول تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی مدیریت نهاده های دامی را از جمله اولویت های سازمان در سال جاری بیان کرد و گفت: مدیریت مزرعه و کشت محصولات پاییزه نیز از دیگر محورها و برنامه های سازمان در سال جاری به شمار می رود.

شهیدی فر با تاکید بر تنظیم بازار مرغ در استان گفت: در حال حاضر برای مدیریت و کنترل بازار روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران جلوگیری از تغییر کاربری اراضی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: سال گذشته با تلاش های صورت گرفته بخشی از مزارع استان با تخریب و قلع و قمع ساخت وسازها دوباره به چرخه تولید برگشته است.

کد خبر: ۸۰٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha