۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی صنعتی طی ۸ سال در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران مطرح کرد

سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی صنعتی طی ۸ سال در مازندران

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران از سرمایه گذاری بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریالی طی هشت سال گذشته در بخش صنعت استان خبر داد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سرمایه ۳۳ هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت طی سال قبل اظهار داشت: این در حالی است که طی هشت سال گذشته بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری شده است.

وی با عنوان اینکه فقط طی هفت سال از ۹۲ تا ۹۹ بیش از ۵۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شد، افزود: این درحالی که طی سال قبل ۳۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان بهره برداری شده است.

وی میزان واحدهای بهره برداری شده طی هفت سال ۹۲ تا ۹۹ را هزار و ۴۳۰ واحد بیان کرد و گفت: این درحالی است که سال قبل ۲۱۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان بهره برداری شده است.

قوانلو میزان اشتغال ایجاد شده طی هفت سال گذشته را ۲۸ هزار نفر بیان کرد و گفت: با تکمیل طرح های صنعتی سال قبل برای بیش از چهار هزار و ۱۸۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران یادآور شد: طی هفت سال قبل برای چهار هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۱۵ هزار میلیارد ریالی جواز تاسیس صادر شده بود درحالی که در سال قبل هزار و ۶۳ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۸۷ هزار میلیارد ریاالی صادر شده است.

کد خبر: ۸۰٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha