۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
اغلب تخلفات صنفی درباره کالاهای اساسی بوده است
رئیس سازمان صمت زنجان اذعان کرد

اغلب تخلفات صنفی درباره کالاهای اساسی بوده است

زنجان- فغفوری،رئیس سازمان صمت زنجان گفت: از ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۳۰ اسفند ماه بیش از هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان انجام گرفته و ۶۰۵ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار ها در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح از ۱۵ بهمن سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ فروردین سالجاری ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه از ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۳۰ اسفند ماه بیش از هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان انجام گرفته است، اظهار کرد: در این راستا ۶۰۵ مورد پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: طی این بازه زمانی بیشتر تخلفات در زمینه عرضه اقلام اساسی از قبیل برنج، روغن، پوشاک و میوه بوده است.

فغفوری تاکید کرد: بیشترین تخلف در استان عدم درج قیمت و کم فروشی، کم فروشی و گرانفروشی بوده است. 

وی با بیان اینکه عدم صدور فاکتور، نداشتن جواز کسب، قاچاق کالا، تقلب و احتکار عناوین سایر تخلفات صورت گرفته است،ابراز داشت: بازرسی از بازار در استان با جدیت انجام می شود. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: تعزیرات حکومتی استان با متخلفین به جد برخورد می کند و اصنافی هم که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکنند واحد مربوطه تعطیل خواهد شد.

کد خبر: ۸۰٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha