۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
حل مشکلات با سپردن کارها به مردم
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

حل مشکلات با سپردن کارها به مردم

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات زمانی حل می‌شوند که کار را به دست مردم بسپاریم، امیدوارم بتوانیم فراتر از حرف و سخنرانی، زمینه‌های قانونی قدرتمند شدن اقتصاد مردمی را فراهم کنیم.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه‌ی شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اینجا جیرفت در جنوب کرمان است. دل‌های همه مثل لباس‌های زیبایشان بهاری است، ولی به این دل‌های مهربان و دست‌های توانمند کمتر بها داده‌ایم.

از امروز اول فروردین به مناطق محروم جنوب کرمان آمده‌ام تا هم در کنار بچه‌های جهادی باشم هم با مردم گفتگو کنم هم در جریان لایه‌ای از اقتصاد مردمی که به‌خصوص دختران و زنان محلی آن را مدیریت می‌کنند قرار گیرم؛ مشکلات زمانی حل می‌شوند که کار را به دست خود مردم بسپاریم.

سرمایه اصلی مملکت ما نفت و گاز نیست؛ درخشان‌ترین سرمایه‌های ایران، همین دختران معصوم، ولی شجاع و توانمند و با سلیقه هستند که اگر کمی بیشتر حواسمان به ذوق و هنر و استعدادشان باشد، ما را به اوج می‌رسانند. امیدوارم بتوانیم فراتر از حرف و سخنرانی، زمینه‌های قانونی قدرتمند شدن اقتصاد مردمی را فراهم کنیم و در سال تولید به وظیفه خود در قبال این چشمان معصوم و دست‌های توانمند عمل کنیم.

کد خبر: ۸۰٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha