۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
پذیرش هتل‌های بوشهر فقط در قالب تور انجام می‌شود
به خاطر شرایط کرونایی؛

پذیرش هتل‌های بوشهر فقط در قالب تور انجام می‌شود

بوشهر- سالاری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: به خاطر شرایط کرونایی، پذیرش هتل‌های بوشهر فقط در قالب تور انجام می‌شود.

سکینه سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شیوع کرونا تاثیر بسیار زیادی را بر حوزه گردشگری گذاشته است و برخی از فعالیت‌ها را تعطیل کرده و خسارت گسترده‌ای نیز به این کسب و کارها انجام شد.

وی با اشاره به برنامه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای برپایی سفرهای ایمن و مسئولانه خاطرنشان کرد: سفر با خودروهای شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و سفر فقط در قالب تور انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: این محدودیت‌ها در راستای حفظ سلامت مردم انجام می‌شود تا شاهد شیوع گسترده کرونا نباشیم.

وی از برخورد قاطع و جدی با تورهای گردشگری غیر مجاز خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل‌ها و مراکز اقامتی، پذیرش مسافر فقط در قالب تور صورت می‌گیرد.

سالاری به توسعه زیرساخت‌های اقامتی در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: پنج هزار و ۱۵۰ تخت اقامتی در استان بوشهر داریم.

کد خبر: ۸۰٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha