۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کالاهای اساسی به وفور در استان بوشهر موجود است/ کمبود نداریم
معاون صمت بوشهر:

کالاهای اساسی به وفور در استان بوشهر موجود است/ کمبود نداریم

بوشهر- محمدزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع گسترده و کافی مرغ، برنج و روغن در استان بوشهر خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در استان بوشهر تلاش های خوبی صورت گرفته و خوشبختانه هیچ کمبودی در سطح استان بوشهر نداریم.

وی از توزیع گسترده و کافی مرغ، برنج و روغن در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در راستای تامین مرغ با توجه به جوجه‌ریزی گسترده، کمبودی در استان نداریم و به زودی شاهد کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در استان خبر داد و افزود: ۱۰۵ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار به قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان در استان توزیع شد.

وی از تهیه و عرضه برنج هندی در استان بوشهر به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد و افزود: برنج تایلندی به قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه و عرضه می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه کمبودی در تامین روغن خوراکی در استان نداریم افزود: شکر مورد نیاز مردم نیز با قیمت مناسب تامین و عرضه شده است.

کد خبر: ۸۰٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha