۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
بهبود تولید از فشار اقتصادی تحمیل شده به مردم می کاهد
عضو هیات رئیسه مجلس:

بهبود تولید از فشار اقتصادی تحمیل شده به مردم می کاهد

حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بهبود تولید از فشار اقتصادی تحمیل شده به مردم می کاهد، گفت: در صورتی که تولید مرغ در سال ۹۹ به میزان نیاز کشور بود نابسامانی کنونی بازار ایجاد نمی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، گفت: آنچه تحریم‌ها را در سال گذشته بی اثر و خنثی کرد، تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهش تولید و عمل به آن بود، در راستای تکمیل این مهم بود که رهبری توجه به پشتیبانی و حمایت و رفع موانع پیش روی تولید را به عنوان نام سال ۱۴۰۰ انتخاب کردند.

نماینده مردم  شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم تلاش می‌کند ماه‌های ابتدای سال ۱۴۰۰ نیازهای قانونی در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان را تحت عنوان طرح پشتیبانی و موانع زدایی از تولید در مجلس مصوب کند.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس، اضافه کرد: با نظارت تلاش می‌کنیم دستگاه‌هایی که موجب ایجاد موانع بر سر تولید شده‌اند را شناسایی و با مسئولانی که پشتیبانی لازم را از امر تولید به درستی انجام نمی‌دهند به عنوان ترک فعل برخورد کند.

به گفته حاجی دلیگانی مرکز پژوهش های مجلس می‌تواند در این زمینه اقدامات پژوهشی لازم را انجام ‌دهد و نتایج را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بهبود تولید از فشار اقتصادی تحمیل شده به مردم می کاهد با بیان مثالی، ادامه داد: در صورتی که تولید مرغ در سال ۹۹ به میزان نیاز کشور بود نابسامانی کنونی بازار ایجاد نمی شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه تولید با ۲مشکل روبه رو هستیم؛ نخست آنکه پشتیبانی و زیرساخت‌ها به موقع ایجاد نمی‌شود و دوم آنکه دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را در موعد مقرر پیش بینی نمی کند.

کد خبر: ۸۰٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha