۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
باز شدن گره مشکلات کشور منوط به حمایت از تولید داخلی است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

باز شدن گره مشکلات کشور منوط به حمایت از تولید داخلی است

حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: باز شدن گره مشکلات کشور منوط به عمل به فرمایشات کارشناسانه رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید داخلی با برداشته شدن موانع موجود است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: باز شدن گره مشکلات کشور منوط به استفاده از منابع داخلی است؛ ایشان سال گذشته را جهش تولید نامیدند و  اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولید آغاز شد اما به دلیل وجود موانع این امر مهم در سال ۹۹ محقق نشد.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: شعار امسال بسیار هوشمندانه و کارشناسی بوده بر این اساس باید برای حمایت و پشتیبانی از تولیدگنندگان، موانع برداشته شود.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که اگر دولت و سایر قوا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند قطعا راه برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

حیدری بیان کرد: منابع موجود کشور را باید به سمت تولید حرکت دهیم و موانع موجود در مسیر تولید برداشته شود چرا که عمران، آبادانی و پیشرفت کشوردر گرو تحقق جهش تولید بوده که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند.

وی یادآور شد: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی برتری در منطقه بوده که تحقق آن منوط به میزان ظرفیت های موجود در کشورها است و ایران از پتانسیل ها بالایی در زمینه امکانات و استعداد برخوردار بوده، برای تحقق این موضوع باید حرکت جدی صورت بگیرد.

 نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم که در سال ۱۴۰۰ شعار کارشناسانه مقام معظم رهبری محقق شود و ما شاهد رشد، توسعه و برتری کشور  در منطقه  باشیم.

کد خبر: ۸۰٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha