۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
فعال تر شدن کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در راستای شعار سال
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس خبر داد

فعال تر شدن کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در راستای شعار سال

زارع، سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اختصاص ۳۲۰ میلیارد ریال برای جهش تولید در بخش‌های مختلف در بودجه سال آینده، از فعال شدن این کمیسیون در راستای شعار سال خبر داد.

به گزارش بازار، رحیم زارع با تبریک سال جدید و اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و اجرایی شدن بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی دولت گفت: در روزهای پایانی سال بودجه از سوی شورای نگهبان تایید و از مجلس به دولت ابلاغ شد.

وی افزود: در تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۳۲۰ هزار میلیارد ریال برای حمایت از تولید و پشتیبانی از وزارتخانه های مختلف در نظر گرفته شده است.

زارع اضافه کرد: این اعتبارات به تفکیک شامل بخش کشاورزی مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال صنعت، معدن و تجارت ۷۰ هزار میلیارد ریال، وزارت راه و شهرسازی ۷۰ هزار میلیارد ریال همچنین در بخش نفت ۵۰ هزار میلیارد ریال در بودجه اختصاص داده شده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید در مجلس ادامه داد: در حوزه وزارتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری، تعاون رفاه کار، رفاه کار و امور اجتماعی نیز مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال و در بخش وزارت ارتباطات و فناوری ۱۰ هزار میلیارد و مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال برای بخش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اختصاص داده شده است.

نماینده مردم آباده در مجلس همچنین تاکید کرد :کمیسیون ویژه جهش تولید در راستای شعار سال مبنی بر ((تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها)) برای حمایت از تولید با تشکیل جلسات مختلف و برنامه ریزی و بررسی موانع برای رفع آنها گام های عملی برخواهیم داشت.

کد خبر: ۸۰٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha