۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
حاصل حمایت از تولید، اشتغالزایی و افزایش قدرت خرید مردم است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

حاصل حمایت از تولید، اشتغالزایی و افزایش قدرت خرید مردم است

حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید حاصل حمایت از تولید اشتغالزایی، ازدواج جوانان و افزایش قدرت خرید مردم و حل بسیاری از مشکلات کشور است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، گفت: کلید طلایی نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است و تحقق این مهم در گرو بهبود وضعیت تولید است، انتخاب این نام برای سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به این معنا است که اگر به دنبال ساماندهی حوزه تولید و ترغیب تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در کشور هستیم، باید از تولید به درستی پشتیبانی و موانع پیش روی فعالان این حوزه را رفع کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مقننه برای تحقق شعار سال باید قوانین زائد را حذف کند، افزود: دولت نیز باید از صدرو بخشنامه‌های دست و پاگیر خودداری کرده و زمینه گسترش کسب و کارها را با سهولت صدور مجوزها فراهم کند.

بانک‌ها در سال ۱۴۰۰ بنگاهداری را رها کرده و به دنبال سرمایه گذاری در تولید باشند

وی با بیان اینکه بانک‌ها با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبری باید بنگاهداری را رها کرده و به دنبال سرمایه گذاری در تولید باشند، اضافه کرد: با تحقق این مهم اشتغالزایی محقق می‌شود و بسیاری از مشکلات از جمله کاهش قدرت خرید مردم رفع می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای بهبود تولید باید موانعی که تولیدکنندگان با آن روبه رو هستند را رفع کرد، ادامه داد: ایران با ۱۵ کشور دنیا همسایه است و بازار این کشورها ظرفیت مناسبی برای صادرات است که باید با حمایت از تولید از این پتانسیل استفاده کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: حاصل حمایت از تولید اشتغالزایی، ازدواج جوانان و افزایش قدرت خرید مردم و حل بسیاری از مشکلات کشور است.

کد خبر: ۸۰٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha