۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
اجرای ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولیدات کشاورزی در گیلان
معاون جهاد کشاورزی گیلان مطرح کرد

اجرای ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولیدات کشاورزی در گیلان

رشت- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای هشت پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش کشاوری خبر داد و گفت: ۱۷ طرح جهش تولید نیز اجرا شده است.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی گیلان، محمد علیزاده با بیان اینکه از  هشت پروژه اقتصاد مقاوتی چهار پروژه به اتمام رسید، افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های باقی مانده بین ۶۰ الی ۸۰ درصد است که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کل سرمایه گذاری مورد نیاز  طرحها حدود ۱۳۴ میلیارد تومان است که بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و مابقی با تزریق تسهیلات میسر خواهد شد، ادامه داد: تعداد اشتغالزایی این طرح ها که دو طرح در در حوزه تولیدات گیاهی، دو طرح در حوزه دام و طیور، دو طرح در حوزه صنایع و ۲ طرح در در حوزه آب و خاک حدود ۳۷۱ نفر است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۹ طرح شامل دو طرح در حوزه تولیدات گیاهی( گلخانه)، دو طرح در حوزه آب و خاک ( آبیاری کم فشار و تحت فشار)، دو طرح در حوزه صنایع تبدیلی و سه طرح درحوزه طیور با سرمایه گذاری حدود ۶۰۸ میلیارد تومان که بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه و مابقی از طریق تسهیلات تامین می شود، به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی طرحها بین ۱۰ تا ۸۰ درصد با تعداد اشتغالزایی پیش بینی شده  ۳۸۹ نفر است.

وی در خصوص تعداد طرحهای جهش تولید در سال ۹۹  اذعان داشت:  ۱۷ طرح که پس از هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تعیین عاملیت برای دریافت تسهیلات پیشنهادی حدود ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۹۶ نفر به بانک معرفی شد.

کد خبر: ۸۰٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha