۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
افزایش سورتی پروازی ایرلاین ها در فرودگاه نوشهر
مدیرکل فرودگاه های مازندران مطرح کرد

افزایش سورتی پروازی ایرلاین ها در فرودگاه نوشهر

نوشهر- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران از افزایش پرواز در فرودگاه شهدای نوشهر خبر داد و گفت: ایرلاین ها پروازهای خود را در این فرودگاه افزایش دادند.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه نوشهر گفت: پروازهای این شرکت در مسیر مشهد - نوشهر و بالعکس افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفته ای دو روز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر مشهد- نوشهر - مشهد در فرودگاه نوشهر پرواز برقرار است، افزود: از ۱۴ فروردین سال جدید شمار پروازها به هفته ای سه روز افزایش می یابد.

وی یادآور شد: در سال جدید روزهای شنبه نیز به مسیر پروازی مشهد- نوشهر - مشهد افزوده می شود.

وطنخواه همچین از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - نوشهر و بالعکس خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته این پرواز از طرف شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هما از روز یکشبنه هشتم فروردین ماه برقرار می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران یادآور شد: پروازها طبق برنامه هفته ای سه روز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - نوشهر و در فرودگاه شهدای نوشهر انجام می شود.

وی با گرامیداشت سال جدید و نوروز اظهار داشت: تدابیر و پیش بینی های لازم در این ایام برای استقبال از مسافران و خدمات دهی مهیا شده است.

سه فرودگاه در مازندران دایر است.

کد خبر: ۸۰٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha