۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ازدحام جمعیت و شلوغی بازار تبریز در آستانه بهار
فیلم استان‌ها؛

ازدحام جمعیت و شلوغی بازار تبریز در آستانه بهار

تبریز- بساط کرونا در بازار تبریز پهن است و مردم با نیت اینکه می‌توانند با خیال آسوده به دید و بازدیدهای نوروزی بروند، ساعت‌ها در بازار پرسه می‌زنند و مشغول خرید هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، بساط کرونا در بازار تبریز پهن است و شهروندان تبریزی نیز از قافله خریدهای نوروزی عقب نمانده‌اند؛ شاید بر این گمان هستند که کرونا بار و بندیل خود را جمع کرده و شرایط برای خرید و حتی دید و بازدیدهای نوروزی کاملاً فراهم شده است.

با اینکه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی، از مردم خواست تا از سفر به این استان خودداری کنند اما شلوغی بازار تبریز در روزهای پایانی سال، نگران کننده است.

شهروندان تبریزی شیوع ویروس کرونا را از یاد برده و چنان غرق در خریدهای نوروزی هستند که گویی قرار است همانند سال‌های گذشته دید و بازدیدهای نوروزی را از سر بگیرند؛ وضعیت روزهای پایانی بازار تبریز، خوشایند نیست و مردم با پرسه زدن در بازار از موج‌های بعدی کرونا میزبانی می‌کنند.

حالا کار به جایی رسیده است که مردم با بهانه‌های مختلف به جان بازار افتاده‌اند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در شلوغی بازار کافی می‌دانند؛ این را تنها با گذشت و گذاری در بازار تبریز می‌توان حس کرد.

این روزها بازار تبریز شلوغ تر از گذشته بوده و جایی برای سوزن انداختن نیست. جالب اینکه ترافیک در هسته مرکزی شهر تبریز نیز فوق العاده سنگین است.

کد خبر: ۸۰٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha