۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث و توسعه راه‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارش عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹ استان پرداخت و اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی امسال استان تا به امروز به عدد ۶۹۲.۵ میلیارد تومان رسیده که ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی از ابلاغ اعتبار  ۱۱۶.۳ میلیارد تومانی به استان از محل بند ط خبر داد و افزود: امسال سخت‌ترین بودجه هزینه‌ای را در سطح کشور و استان تجربه کردیم.

بهبودی مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، سه درصد نفت و گاز و ۰.۲۷ درصد ارزش افزوده را ۳۹۱ میلیارد تومان عنوان و اعلام کرد: میانگین تخصیص این منابع ۵۰ درصد بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی میزان تخصیص اعتبارات توازن استانی و ملی را به ترتیب ۳۴ و ۳۳ درصد خواند و متذکر شد: در مجموع به میزان ۳۳ درصد از اعتبارات توازن که مبلغ ۵۳۱ میلیارد تومان می‌باشد، تخصیص یافته است.

وی در ادامه صحبت‌های خود از اقدامات شاخص استان در زمینه ساماندهی نیروهای راهداری، انعقاد تفاهم‌نامه سنددار کردن رودخانه های استان، مبادله اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه، پروژه‌های فرهنگی نظیر بازسازی تئاتر شهر و سینما ۲۹ بهمن، تامین برق برخی از شهرک‌های صنعتی، احداث ندامتگاه  ۵  هزار نفری تبریز، مرکز ماده ۱۶ بانوان، کانون اصلاح و تربیت و پایگاه امداد شمال‌غرب کشور یاد کرد.

بهبودی همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث و توسعه راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: از این رقم مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۹ و ۷۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی و خودیاری اهالی تامین شده است.

کد خبر: ۸۰٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha