۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
 نقشه راه تجارت خارجی زنجان تصویب شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

 نقشه راه تجارت خارجی زنجان تصویب شد

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان از تدوین نقشه راه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی استان خبر داد و گفت: این نقشه از سوی استاندار تصویب شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی زنجان،علی یگانه فرد با بیان اینکه طی سال جاری، سال بسیار سختی از هر جهت برای مردم ایران و کل دنیا بود، گفت: مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در همه بخش‌ها موجب ایجاد مشکلات عدیده شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های سال آینده متفاوت‌تر از سال گذشته و با رصدی مستمر در راستای عملیاتی کردن آنها پیگیری می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: طی سال جاری نقشه راه تجارت خارجی تدوین و از سوی استاندار تصویب شد و با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته اما این نقشه راه با وجود بروکراسی‌های اداری و مشکلات سیستم اداری مقداری عملیاتی شده است. 

یگانه فرد تاکید کرد: نگاه فعالان اقتصادی استان به اتاق بوده و بدین جهت در بخشهای مختلف برنامه‌های خود را اجرایی کرده و در راستای صیانت از حقوق و انتفاع فعالان بخش خصوصی حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: وب سایت جدید اتاق بازرگانی زنجان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضا با بخش‌های جدیدی در دسترس قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجا به مشکلات فعالان اقتصادی و انتظار تولیدکنندگان و فعالان این بخش برای حل این مشکلات اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان زنجان در همه بخش‌ها می‌باشد.

یگانه فرد با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید شیشه‌ای و شفاف باشد، ابراز کرد: در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان در وبسایت خود اسامی اعضای حقیقی و حقوقی اتاق را درج کرده و به صورت مداوم آن را به روز رسانی می‌کند.

کد خبر: ۷۹٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha