۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
امسال ۲۵ هزار شغل جدید در استان همدان ایجاد شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

امسال ۲۵ هزار شغل جدید در استان همدان ایجاد شد

همدان - توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: امسال ۲۵ هزار و ۱۷۳ شغل جدید در استان همدان ایجاد شده است.

سید احمد توصیفیان در گفتگو با خبرنگار بازار در توضیح عملکرد بخش اشتغال استان همدان در سال جاری اظهار کرد: مجموع اشتغال ایجاد شده در استان همدان طی سال جاری ۲۵ هزار و ۱۷۳ مورد بوده است که بر اساس برنامه پیش بینی شده تحقق ۱۲۹ درصدی برنامه را رقم زده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع اشتغال ایجادی در استان همدان شامل آمار بیمه شده جدید تامین اجتماعی و صندوق روستایی نیز است، گفت: بیمه شده تامین اجتماعی هشت هزار و ۱۶۷ نفر و بیمه شده صندوق روستایی ۶ هزار و ۲۸۷ نفر بوده است.

توصیفیان بابیان اینکه استان همدان رتبه دوم کاهش بیکاری در سال ۱۳۹۹ را در کشور کسب کرده است؛ اظهار کرد: طبق گزارش سرمایه‌گذاری انجام شده برای اشتغال ایجادی در سال جاری بیش از هفت هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال در استان همدان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر اشتغال ایجاد شده در سال جاری ۱۴۰ درصد از میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در استان همدان تحقق یافته است.

توصیفیان همچنین اضافه کرد: ۶۵.۵ درصد از تسهیلات کرونایی در استان همدان جذب شده است.

کد خبر: ۷۹٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha