۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
مرغ از بازار مازندران پَرکشید
بازار بررسی کرد

مرغ از بازار مازندران پَرکشید

ساری- درحالی مسئولان ستاد تنظیم بازار از توزیع دو برابر نیاز مرغ در مازندران خبر می دهند که برخی شهروندان عنوان می کنند این کالای اساسی نایاب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کمبود مرغ در روزهای منتهی به عید در مازندران در حالی است که ۶۰ درصد تولیدات استان به پایتخت و استان های همجوار ارسال می شود و به رغم تولید مازاد نیاز، روزهای پایانی سال بسیاری از مرغ فروشی ها تعطیل هستند.

به گفته شهروندان مازندران مرغ با قیمت مصوب و آزاد در فروشگاه ها یافت نمی شود و بسیاری از مرغ فروشی ها در ساعات بعدازظهر و عصر تعطیل هستند.

شهروندان مازندرانی از مسئولان خواستند تا برای رفع مشکل کمبود مرغ برنامه ریزی کنند.

سالانه ۲۵۰ هزار تن گوشت مرغ در مازندران توزیع می شود و به گفته متولیان تنظیم بازار، در ایام منتهی به عید دو برابر نیاز مصرفی استان گوشت مرغ توزیع شده است.

حسن خیریان پور رئیس ستاد تنظیم بازار و معاون استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه مرغ با قیمت مصوب همچنان در حال توزیع است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از دو برابر نیاز مصرف، مرغ توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین دیگر اقلام کالاهای اساسی شامل روغن، شکر و غیره نیز برای تنظیم بازار توزیع می شود.

خیریان پور با اشاره به اینکه مازندران استان معین تامین پرتقال کشور محسوب می شود، گفت: حدود ۱۹ هزار تن پرتقال تنظیم بازار به ۲۳ استان کشور ارسال شده است.

قیمت مصوب مرغ تنظیم بازار در مازندران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تا ۲۲ هزار و۴۰۰ تومان تعیین شد و قیمت آن در فروشگاه ها بیش از ۳۰ هزار تومان است.

کد خبر: ۷۹٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha