۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
نخستین پروژه مسکن ملی کشور اوایل ۱۴۰۰ در یزد افتتاح می شود
معاون عمرانی استاندار یزد:

نخستین پروژه مسکن ملی کشور اوایل ۱۴۰۰ در یزد افتتاح می شود

یزد- معاون امور عمرانی استانداری یزد ضمن بیان اینکه به زودی پروژه مسکن ملی بلوار نواب صفوی یزد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، این پروژه را نخستین پروژه تکمیلی مسکن ملی کشور عنوان کرد.

به گزارش بازار، محسن صادقیان در مورد زمان افتتاح پروژه‌های مسکن ملی استان یزد گفت: پروژه بلوار نواب صفوی استان یزد به عنوان اولین پروژه مسکن ملی کشور به زودی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری یزد تعداد تحویل‌گیرندگان مسکن ملی در استان را هفت هزار و ۷۰۰ نفر برشمرد و افزود: این تعداد افرادی هستند که اقدام به واریز وجه نموده‌اند.

به گفته وی، ۲۲ هزار نفر در یزد برای شرکت در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۱۲ هزار نفر واجد شرایط اولیه بوده‌اند.

صادقیان اظهار کرد که تاکنون مشکلی در زمینه تأمین زمین در استان یزد وجود نداشته و مشکلات مربوط به تأمین زمین در دو شهرستان زارچ و اشکذر نیز حل شده است.

گفتنی است، علی‌رغم تأخیر در زمان افتتاح پروژه مسکن ملی نواب صفوی یزد که مقرر شد در دهه فجر ۱۳۹۹ افتتاح شود، همچنان مسئولان به قطعیت اعلام کرده‌اند یزد نخستین استانی است که نخستین پروژه مسکن ملی را به متقاضیان تحویل می‌دهد.

کد خبر: ۷۹٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha