۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
 کنترل رشد پیک و مدیریت مصرف محورهای توزیع برق استان سمنان است
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

کنترل رشد پیک و مدیریت مصرف محورهای توزیع برق استان سمنان است

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: کنترل رشد پیک، مدیریت مصرف، وصول مطالبات و اجرای شایسته فعالیت‌های فرهنگی یکی از مسائل و محورهای اصلی توزیع برق در سطح استان محسوب می‌شود.

سیدمحمد موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به این که سال ۹۹ از دو منظر، شامل شرایط کرونایی و پیک زمستانی ناشی از محدودیت سوخت، سال سختی بود افزود: به لحاظ دستیابی به شاخص های هدف گذاری شده، اقدامات ارزنده ای صورت گرفته و سال پرافتخاری برای صنعت توزیع برق استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان این که خوشبختانه موفق شدیم ۷۴.۸ درصد اعتبارات عمرانی را جذب کنیم تصریح کرد: در زمینه نرخ انرژی تامین نشده استان در حوزه توزیع، از سال ۹۴ تا ۹۹، ۳.۵ درصد کاهش یافته و جمعاً ۲۱ درصد انرژی تامین نشده، تقلیل پیدا کرده است.

مدیر توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه به موفقیت هایی دیگر از جمله کنترل رشد پیک، مدیریت مصرف، وصول مطالبات و اجرای شایسته فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز نیز پیش بینی های لازم برای حضور اکیپ های عملیاتی صورت گرفته تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، اشکالات احتمالی ظرف کمترین مدت زمان ممکن برطرف شود.

موسوی زاده با بیان اینکه خـدمت به مردم نوعی توفیق محسوب می شود اضافه کرد: خدماتی که منشا اثرات مثبت و مفید می شود، بسیار ماندگار است و همواره باید تلاش نماییم تا خالصانه و صادقانه خدمات شایسته ای ارائه نموده تا مورد رضای خداوند متعال و مردم قرار گیرد.

کد خبر: ۷۹٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha