۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
نام خراسان شمالی در طرح انتقال آب عمان نباشد به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

نام خراسان شمالی در طرح انتقال آب عمان نباشد به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: اگر نام خراسان شمالی در طرح انتقال آب عمان نباشد به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم.

سید محمد پاک مهر در گفتگو با بازار اظهار داشت: بحث انتقال آب به خراسان شمالی اگر با نامه‌نگاری و رایزنی قابل حل نباشد قطعاً نمایندگان مجلس استان از ابزارهایی همچون طرح سؤال و تذکر به وزیر نیرو را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وی اظهار داشت: فاصله آب دریای عمان از خراسان رضوی به خراسان شمالی تنها ۱۰۰ کیلومتر است که با کمک دولت و صنایع استان تلاش می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم ، راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنایعی که در استان وجود دارند از بهترین آب استان استفاده می‌کنند که در این طرح صنایع باید به دولت کمک کنند و مشارکت داشته باشند و قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور نیازمند آب دریای عمان خواهند بود.

پاک مهر با بیان اینکه همدلی شکل‌گرفته با استاندار و تمام‌ مسئولان استانی برای تحقق مطالبه عمومی و خواسته مردم استان تلاش خواهیم کرد، اظهار داشت: نامه‌نگاری به ریاست جمهوری و وزیر نیرو انجام‌شده و پیگیر طرح انتقال آب به خراسان شمالی خواهیم بود.

وی افزود: دشت‌هایی که در استان وجود دارند نیازمند آب دریای عمان خواهند بود که نمایندگان مردم استان در مجلس با عزمی راسخ پیگیر این موضوع خواهند بود.

کد خبر: ۷۹٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha