۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
 ستاد اجرایی فرمان امام کارگاه تولید داروی غرب آسیا است
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ستاد اجرایی فرمان امام کارگاه تولید داروی غرب آسیا است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: این ستاد در تهیه دارو و تولید واکسن کارگاه تولیدی غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در رزمایش همدلی بنیاد احسان و برکت در مصلی ساری با تقدیر از تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل (ره) اظهار داشت: این ستاد در حوزه های مختلف برای یاری مردم به میدان آمد و در تولید واکسن و دارو  به عنوان بزرگترین تولیدی غرب آسیا نقش آفرینی کرده است.

وی با عنوان اینکه این ستاد در زمینه اشتغال زایی و احیایی کارخانه های راکد تلاش های زیادی انجام داده است، ادامه داد: تاکنون کارخانه های زیادی با حمایت این ستاد به چرخه تولید بازگشته است.

آیت الله محمدی با اظهار اینکه در راستای رونق بنگاه های اقتصادی نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقدامات خوبی انجام داده است، از تلاش های این نهاد در یاری رسانی به مردم تقدیر کرد.

امام جمعه ساری همچنین با بیان اینکه ۱۴۰ هزار بسته معیشتی تاکنون از سوی ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام در استان توزیع شده است، افزود: از این میزان چهار هزار و ۵۰۰ بسته امروز در استان توزیع شده است.

کد خبر: ۷۹٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha