۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
ارائه خدمات نوروزی ۱۴۰۰ در خراسان شمالی به‌صورت شبانه‌روزی
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

ارائه خدمات نوروزی ۱۴۰۰ در خراسان شمالی به‌صورت شبانه‌روزی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ارائه خدمات نوروزی در سال ۱۴۰۰ در خراسان شمالی شبانه‌روزی خواهد بود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با محوریت نوروز ۱۴۰۰ با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باهدف جلوگیری از شیوع کرونا گفت: ارائه خدمات سفر استان برای تسهیل در تردد مسافران است نه اسکان آنان.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در تمامی حوزه‌ها الزامی است و استثنایی وجود ندارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دستگاه‌های متولی ارائه خدمات سفر باید از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند، افزود: امکانات لازم در پایگاه‌های خدمات سفر باید فراهم شود.

شجاعی گفت: در تمامی ورودی‌های استان یک مکان خاص با تابلوی ستاد خدمات سفر استان خراسان شمالی جانمایی شود و تمامی متولیان امر با تأکید بر تقسیم‌کار برای ارائه خدمات بهتر در این مکان مستقر شود.

وی با تأکید بر مشخص بودن نیروهای ارائه خدمات به مسافران با هدف دسترسی آسان، افزود: خدمات سفر تعطیلی ندارد و این مراکز باید ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشند تا حتی یک نفر از مسافران دچار مشکل نشود.

استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه فرمانداران مسئولیت پیگیری برای جانمایی پایگاه‌های ارائه خدمات سفر در شهرستان‌ها را بر عهده ‌دارند، گفت: شهرداری هر شهری موظف است مشابه این فضاها را در شهر ایجاد کند تو با استقرار نیروهای ادارات مربوطه خدمات شبانه‌روزی ارائه شود.

شجاعی افزود: آمار خلاصه‌شده بروز به‌ویژه هشدارهای هواشناسی در اختیار سیستم اطلاع‌رسانی قرار بگیرد تا با ورود هر مسافر پیامکی شامل خوشامدگویی، هشدارها و آدرس پایگاه‌های خدمات سفر استان ارسال شود.

مشخص بودن فهرست مراکز درمانی کشیک به‌ویژه داروخانه‌ها، تعریف دستگاه‌های پشتیبان و معین شهرستان‌ها، تأمین اقلام و کالاهای اساسی به‌ویژه نان توسط سازمان صمت، فعال بودن سیستم بانکی به‌ویژه خودپردازها، ساماندهی مراکز بیمه، ممنوعیت تجمع در امامزاده‌ها از دیگر تأکیدات شجاعی باهدف ارائه خدمات بهتر به مسافران در این نشست بود.

کد خبر: ۷۹٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha